keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

Hölläilyä

 
Sunnuntai iltana päätin mennä Taikalle yöksi ei tehty mitään ihmeellistä.
Maanantai aamuna lähettiin eka sinettään hoitamaan Rico.

Oli älyttömän hyvä ilma joten laitettiin Rico pihalla valmiiksi.
Käytiin eka maastossa.
 Mä menin kaikki askellajit läpi.


Sen jälkeen Taika käveli ja ravaili maastossa.



Kun tultiin maastossa mä ravailin ja kävelin vielä vähän aikaa kentällä.



Lopuks räpsittiin pari normi kuvaa Riksusta :)


Sen jälkeen käytiin pohjoisen ratsussa.
Mä kokeilin uutta kypärää ja Taika osti Cissylle uuen huovan, joka oli aivan ihana!

Seuraavaks mentiin pöykkölään hoitamaan Taikan heppa Cissy.
Taika siivos sillävälin karsinan, kun mä hain Cissyn sisälle ja laitoin sen valmiiksi.
Cissyllä on jalka kipeä, niin sillä ei voi muuta kun kävellä.
Taika ratsasti ensin noin 15min käyntiä ja kavelettejä.
   
Sen jälkeen mä kokeilin Cissyä n.10min.
Kiva tamma se on!
Toivotaan että taika pääsis pian kunnolla treenaan sen kanssa:) 

 


2 kommenttia:

  1. kiva blogi :) Plussaa olis se jos laittaisitte kuvat suuriksi:)

    VastaaPoista
  2. Kiva blogi, sait juuri uuden lukijan! :) Kiva jos kurkkaisit omani www.munomatosisoma.blogspot.com ja jos pidät, niin olisi kivaa saada uusi lukija. :3 niin ja kysymyspostauskin on menossa, eli kysymyksillä saisi heitellä!

    VastaaPoista